Správné obaly

Každý prodejce se snaží svou cenu přizpůsobit ceně konkurenci, protože ví, že by ve světě internetového obchodování ani jiného neuspěl. Nekoupíte si přece botasky za tisíc korun, když je můžete mít za cenu o polovinu nižší. Čím to asi je, že může druhý prodejce nabízet stejný druh zboží za nižší cenu? Možností je několik, jednak to může být kvalita materiálu a jednak vysoká cena za dopravu a balné. Pokud totiž nakupujete na internetovém obchodě, je ke každé ceně ještě připočítávána cena za dopravu a balné. A v tom je právě ten háček. Pokud si zboží nemůžete vyzvednout osobně, dopravu musíte zaplatit. Poštovné samozřejmě rovněž. Chytrý prodejce ale balí tak, aby se cena za prodávané zboží nenavýšila právě cenou za poštovné.

Efektivní způsob balení

Pokud se zabýváte prodejem kol, nábytku nebo jiných rozměrově velkých předmětů, musíte použít jinou formu balení než ti, kteří nabízejí oděvy, obuv nebo třeba různé drobnosti do domácnosti. Co se týká prodeje drobného textilního zboží, může samotný prodejce a samozřejmě i zákazník ušetřit na balném a poštovném. Své zboží může totiž balit ekonomicky. Názorným příkladem jsou sáčky se samolepící klopou, které usnadní balení a sníží cenu za poštovné.